Limpid

//Biog:

Muzica electronica ascult din 2002 si am trecut prin mai multe stiluri de la progressive, la break-beat, la electro pana astazi cand am ajuns la techno (un fel de). Numele de scena "Limpid" l-am gasit in dictionarul englez-roman si inseamna"clar", "limpede", asa cum imi place sa cred ca "simt" muzica. Am fost rezident in clubul Affinity in 2005, si de atunci am avut gig-uri in Bucuresti, la Sighisoarasi la Craiova. Stilul meu nu pot sa-l incadrez in vreo categorie dar pot sa-l caracterizez ca fiind energicagresiv, "adânc" si strident. Nu-mi place stilul comercial dar imi place si muzica originala din afara sferei electronicecum ar fi "Queen", "Led Zeppelin", "Hendrix" etc. Pentru mine a pune muzica nu tine de distractie, nu tine de crearea unei imagini,nu tine de fenomenul "cool",tine doar de trairile pe care le am si pe care incerc sa le transmit publicului. Multi mi-au spus ca nu am un stil bine definit si ca muzica este agresiva, dar place celor care o asculta.Pe mine ma intereseaza doar publicul cu care am un schimb de energie fenomenal cand mixez.De aceea nu-mi place sa fac promo-uri pentru ca nu-mi place ideea ca cineva sa stea in fotoliu ascultandu-mi muzica. Eu vreau sa stea in fata mea si sa il vad cum se ridica din fotoliu si incepe sa danseze. In definitoriu,Dj-ul e un "entertainer", si cum poti sa fii entertainer daca nu ai un public in fata?! Dj preferati: nu stiu cu ce sa incep...deci o sa ii iau cum imi vin in minte: Deep Dish (2002-2004, nu cei de acum), Sasha (un dj inimitabil),Digweed (cel mai calm om pe cea mai agresiva muzica), Anthony Pappa (prea "mare" ca sa incapa in top 100)Steve Lawler (un entertainer adevarat marca Ibiza), Richie Hawtin (e cu adevarat spalat pe creier), Sven Vath (parca se distreaza mai bine el decat publicul)Timo Maas (nu mai tin mite nimic dar mi-a placut), James Holden (mai nebun ca Hawtin)...as fi scris si Zabiela darcei care asculta Zabiela in momentul asta il pun in aceeasi oala cu Morandi sau 50 Cent, asa ca.....scriu si Zabiela dar ce facea el prin 2003. Producatori preferati: Lutzenkirchen, Stephan Bodzin, Oliver Huntermann, Duoteque, Andrea Doria, Perc, Alex Kenji, Steve Angelo, Sebastian Ingrosso etc. Albumul Preferat: Sasha - Involver Dj romani: Rhadoo, Livio



//Last Records:


Niciun comentariu: